Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אודות לוח גבס ורוד חסין אש

חברת גולמט המובילה בתחום הבידוד לענפי בניין, תעשייה ומיזוג אוויר, מייבאת ומשווקת מגוון מוצרים של היצרנים הטובים בעולם. בין היתר, החברה מספקת לוחות גבס חסין אש. מדובר בלוחות איכותיים העומדים בדרישות תקן של גבס חסין אש המתאימים למגוון צורכי בניה כדוגמת גבס חסין אש למחיצות ומוצעים עבור מחירים כדאיים במיוחד.

עמידות לוח גבס בפני אש

לוח גבס הינו מוצר בניה מבוקש המציג שורה ארוכה של יתרונות ויישומים, לרבות עמידות בפני אש. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי לוח גבס רגיל אינו מוכר בתקן כחסין מפני אש. מנגד, ישנם בשוק מוצרים ייעודיים ותקניים בדמות לוחות גבס בצבע ורוד, בעלי כושר עמידות גבוה במיוחד בפני שריפות, כפי שחברתנו משווקת ומוכרת לקהל לקוחות בכל רחבי הארץ.

תקן גבס חסין אש

בהתאם לדרישות מכון התקנים הישראלי, לוח גבס הטוען לעמידות באש נדרש בתקן מתאים. מדובר בתקן גבס חסין לאש ת"י 931 ותקן ת"י 755. תקן ת"י 931 בוחן את רכיבי לוח הגבס השונים ועמידותם בפני אש בהתאם לקריטריונים של שלמות, יציבות ויכולת בידוד, בעוד שתקן ת"י 755 מתייחס לקריטריונים של התפרקות חומר, עיוות צורת החומר, אופן התלקחות וצפיפות עשן.

לוח חסין אש איכותי

חברתנו מייבאת ומשווקת לוחות חסיני אש איכותיים ומתקדמים כדוגמת לוחות שאפט ליינר, המתאימים למקומות בהם יש צורך בעמידות ארוכה בפני אש, המסופקים עם אחריות של שנה. בין היתר לוחות אלו מעולים עבור חדרי מדרגות, מעברי אש, פירי מעליות וכל מקום אחר הנדרש לבידוד ועמידות ממושכת מפני אש. הלוחות עצמם הינם בעובי של עשרים וחמישה מ"מ ומגלים עמידות לאש אף מעל למאה וחמישים דקות. כמו כן, מדובר בחומר גלם שנוח ופשוט לעבוד איתו, שאינו דליק ומציג רמת חוזק גבוהה יותר מסוגי לוחות אחרים הקיימים בשוק. בנוסף, הלוח עמיד לגמרי בפני לחות, עובש ורטיבות ולכן הוא גם מעולה לחדרים רטובים.

חברה מקצועית ורצינית

על ידי רכישת לוחות גבס חסיני אש מחברתנו תזכו לא רק במוצר משובח אלא גם במערך שירות מקצועי חסר דופי. המערך נשען על צוות מנוסה בעל ידע טכני מקצועי רב בתחום, המעניק שירות אישי, יעיל ומהיר לכל לקוח. השירות האישי כולל הכנת הצעת מחיר לטיפול בהזמנה, תיאום גבייה והובלה ואספקה תוך עשרים וארבע שעות לכל מקום בישראל מלבד אילת.

הזמנת לוח גבס עמיד באש

להזמנת לוח גבס חסין אש במחיר משתלם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת גולמט בע"מ שבקיבוץ יקום בטלפון 09-9556151 או במיילinfo@golmat.co.il .

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר