Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בידוד תרמי לקירות חוץ – למה כדאי ואיך מתחילים?

התקנת שכבת בידוד תרמי לקירות חוץ חיונית לנוחות המגורים תוך שמירה על טמפרטורה אחידה בתוך הבית. בידוד תרמי לקירות חיצוניים חיוני לחיסכון בצריכת החשמל לקירור או חימום הבית. בני האדם מרגישים נוח בטמפרטורה שאינה נמוכה מ-18 מעלות בחודשי החורף ואינה גבוהה מ-26 מעלות בעונת הקיץ. על כן, בעונת החורף, כאשר הטמפרטורה יורדת אנחנו נעזרים באמצעים לחימום הבית. בעונת הקיץ אנחנו נעזרים בעיקר במזגן הביתי לקירור.

מדוע כדאי להתקין שכבת בידוד תרמי לקירות חיצוניים?

הטמפרטורה בבית משפיעה בצורה משמעותי על נוחות המגורים בו. הטמפרטורה של הקירות החיצוניים ובקרבת הקירות החיצוניים נמוכה/גבוהה ב-2 מעלות לערך בהשוואה לטמפרטורה בשאר האזורים בבית. כאשר אנו מחממים או מקררים את הבית חלק מהאנרגיה זורמת דרך הקירות ומתפזרת החוצה. בעזרת שכבת בידוד תרמי לקירות פנים וחוץ תצליחו ללכוד טוב יותר את האוויר הקר/החם בתוך הבית, הפסד האנרגיה יהיה נמוך יותר וכך תצליחו לחסוך בחשמל.

ההשקעה הכספית בהתקנת שכבת הבידוד בקירות החיצוניים מוחזרת בתוך כ-3 שנים. יחד עם חיסכון בחשמל מביא עמו הבידוד התרמי גם שיפור בתחושת הנוחות בבית. מהר מאוד תמצאו את עצמכם משתמשים פחות באמצעים לחימום או קירור הבית. כמו כן, שכבת הבידוד מקטינה משמעותית את תופעת העובש והלחות בבית.

איך מתקינים את שכבת הבידוד?

ההתקנה תוכל להתבצע בחלק הפנימי של הקיר או בחלקו החיצוני. ההתקנה בחלק החיצוני של הבית היא הזדמנות לשפץ את המעטפת החיצונית. כמו כן, כך תתקינו שכבת בידוד מבלי לגרוע משטח הבית. את ההתקנה מבצעים תוך שימוש בחומרי בידוד רכים הדורשים שכבת מגן נוספת של קיר.

לרוב, נהוג להתקין את שכבת חומר הבידוד בתוך הבית בצמוד לקיר החיצוני לכל אורכו, ולאחר מכן להתקין שכבת קיר גבס שתשמש שכבה פנימית. אם בחרתם להתקין את שכבת הבידוד בחלק החיצוני של הבית לא תוכלו להסתפק בשכבת קיר גבס, נדרשת שכבה חיצונית עשויה חומר חזק ועמיד בפני חדירת לחות וקרינת השמש. טיפול בקיר חיצוני דורש ידע מקצועי של קבלן מומחה עבודות בידוד וציוד מתאים.

לפרטים נוספים על אפשרויות בידוד תרמי לקירות חיצוניים צרו קשר עם חברת גולמט המקצועית : 09-9556151.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר