Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בניה עם לוחות גבס עמידים לחוץ

לצד פתרונות חיפוי קירות ממתכת, חברת גולמט בע"מ מציעה ללקוחותיה בענף הבניה גם לוחות גבס חוץ. מדובר בלוחות איכותיים של יצרנים מובילים המגלים רמה גבוהה של עמידות תרמית ואקוסטית, לצד עמידות בפני רטיבות, אש ורעידות אדמה, מדובר בלוחות דנסנגלאס המבוקשים בכל רחבי העולם לצורכי בניית חוץ שונים.

על לוחות גבס

לוחות גבס עשויים ממינרלים אבקתיים טבעיים שעברו הליכי עיבוד על ידי ערבובם עם חומרים נוספים, המתאימים לייעודים שונים כמו עמידות בפני רטיבות. לוחות אלו מהווים כיום חלק מהותי בענף הבניה הקלה עם מענה למגוון צורכי פנים, המושג בזכות משקלם הקל, נוחות עיבודם, עמידותם ויכולות עיצוב מגוונות.

מאפייני לוחות גבס עם עמידות חוץ

בעקרון, לוחות גבס עם עמידות לחוץ, המכונים גם לוחות Densglass, הינם לוחות מחוזקים בעלי רמת יציבות גבוהה ביותר, המציגים עמידות מוחלטת בפני רטיבות ומים עם מקדמי התפשטות נמוכים ביותר. כמו כן, לוחות חוץ מאופיינים ברמה גבוהה של בידוד תרמי ואקוסטי. חיזוקם של הלוחות ניכר בעמידות גבוהה ביותר בפני חבלות ומכות קשות, וכן מפני פגעי מזג אוויר לרבות רוחות, קרינת שמש, לחות, מליחות ורעידות אדמה. בנוסף, התקן דורש מלוחות חוץ גם להציג רמה מאוד גבוהה של עמידות בפני אש. מעבר לכך מדובר בלוחות שקל ופשוט לעבד שאפשר לעצב בשלל סגנונות וצורות ולצפותם ולחפותם במגוון סוגי חומרים לרבות טיח, צבע ואריחים.

לוחות גבס לשימוש חיצוני

בזכות תכונותיהם ואיכותם של לוחות גבס עמידים לחוץ, הם יכולים לשמש לקשת רחבה של יישומים וצרכים. בין היתר הם משמשים לבניית קירות חוץ ופנים לבתי קרקע, משרדים, מחסנים, מבני ציבור ומסחר ועוד. כמו כן, הם מאוד נפוצים בתחום השיפוצים, למשל לבניית יחידת דיור וסגירת מרפסת. בגין חוזקם הם גם מעולים לחדרי מדרגות ופירי מעליות, ובשל עמידותם למים הם גם מתאימים לחדרים רטובים. בזכות עמידותם בפני פגעי מזג אוויר הם מתאימים לכל אזור אקלים, בין אם בצפון הקר והגשום, הדרום המדברי והחם, או המרכז החם והלח.

הזמנת לוחות גבס עמידים בחוץ

להזמנת לוחות גבס עמידים בחוץ Densglass ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת גולמט בע"מ שבקיבוץ יקום בטלפון 09-9556151 או במיילinfo@golmat.co.il .

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם