Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתקדם לבנייה קלה עם לוחות דנסגלאס

חברת גולמט בע"מ מובילה בייבוא ושיווק של מוצרי בידוד לענף הבניה בישראל, ומאחוריה מגוון רחב של פרויקטים בכל קנה מידה ותחום. בין מוצרי האיכות שהחברה מספקת מצויים לוחות דנסגלאס המוכרים בכל העולם כמוצר מעולה לצורכי בניית פנים וחוץ כאחד. כמו כן, החברה מספקת לוחות של דנסגלאס במחיר מצוין עם אחריות לשנה בחשיפה לכל תנאי מזג אוויר, ועם מערך שירות מקיף ומקצועי המלווה את הלקוח בכל הליך הרכישה ומספק את המוצר תוך עשרים וארבע שעות.

מאפייני דנסגלאס

בניה קלה עם לוחות דגסגלאס Densglass מספקת לוחות גבס לצורכי חוץ ופנים המחופים בגיזת צמר זכוכית בגוון צהוב. הם נחשבים לחזקים והרבה פחות שבירים ממוצרים מקבילים בשוק. לוחות אלו מיועדים לבנייתם של קירות חיצוניים והם יכולים לשאת כל סוג של חיפוי בין אם טיח, לבנים, אבנים וכול חומר גמר אחר. כמו כן, לוחות אלו עמידים לגמרי בפני מים ולחות ולכן הם גם מעולים עבור חדרים רטובים כמו חדר מקלחת ושירותים. הגנה זו בפני רטיבות מסייעת בשמירה על המבנה במהלך בנייתו וכמובן שגם אחריו. בנוסף, הם מתאימים למבנים הנדרשים בעמידות גבוהה במיוחד. בהיות הדנסגלאס מאוד נוח לחיתוך ועיבוד ניתן ליישמו בקלות ובמהירות באתר הבנייה, גם במזג אוויר חורפי ולם. את הלוחות ניתן לקבל על ידינו במידות קבועות או במידות מיוחדות על פי הזמנה.

מרכיבי לוחות דנסגלאס

לוחות דנסגלאס הינם מוצר גבס ייחודי עם ליבת גבס מחוזקת בסיבים של זכוכית ובשילוב של סיליקון וחיפוי גיזת צמר זכוכית. הליבה של לוחות אלו מעניקה להם את עמידותם בפני מים ולחות, בעוד שגיזת צמר סיבי הזכוכית מונעת חדירת מים ואדים והיווצרות של עובש. ואם לא די בכך, צידם החיצוני של הלוחות כולל שכבת הגנה מפני קרינת השמש.

לוח מבוקש בכל העולם

בזכות תכונותיו ויתרונותיו הרבים, הדנסנגלאס המיוצר בארה"ב על ידי ג'ורג'יה פסיפיק ומוגן תחת פטנט, הפך למוצר בנייה קלה מבוקש בכל רחבי העולם. בין היתר תכונות לוח זה הופכות אותו מעולה לאזורים גשומים וקרים, למקומות יבשים וחמים ולמקומות עם אחוזים גבוהים של לחות. כיום לוחות אלו מוצעות גם בארץ על ידי חברתנו והם מתאימים למבנים בכל אזור אקלים, בין אם בצפון ההררי והגשום, בין אם בדרום היבש והחם, או במישור החוף הלח.

הזמנת לוח דנסגלאס

להזמנת לוחות Densglass ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת גולמט בע"מ שבקיבוץ יקום בטלפון 09-9556151 או במיילinfo@golmat.co.il .

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם