Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוחות גבס עמידים במים לחדרים רטובים

לא אחת עולה השאלה, האם קיים גבס עמיד למים שמתאים לחדר רטוב? התשובה לכך היא כן, בהחלט. ישנם לוחות גבס ייעודיים המציגים עמידות מוחלטת כלפי מים, כפי שמספקת חברת גולמט, כמו לוח ודנסגלאס, העמידים גם בפני אש ומתאימים ליישום לא רק בחדרים רטובים אלא גם בקירות חיצוניים.

הטכנולוגיה מאחורי לוח גבס עמיד במים

לוח גבס עמיד במים כפי שחברתנו משווקת מוכר כדנסגלאס כלוח ירוק, המשמש לקירות ומחיצות של מתחמים הנדרשים לעמוד ברמה גבוהה של רטיבות כמו חדרי אמבטיה ושירותים. בנוסף, ברשותנו לוחות עמידים בפני מים המתאימים גם לקירות חיצוניים. לוחות אלו לא רק עמידים בפני מים, הם גם דוחים רטיבות ומונעים הופעה של עובש ופטרת. התכונות מושגות בזכות הליכי ייצור ייחודיים של הלוחות, המחדירים בהם תכונות עמידות מלאות בפני רטיבות. כך למשל, יש סוגי לוחות עם ציפוי מיוחד שעבר הליך איטום באמצעות החדרה של חומרים דוחי מים לתוך הלוח. כמו כן, יש לוחות עם סיבים של זכוכית ויש כאלו עם ציפוי וקס התורם למידת העמידות והחוזק של הלוח. יש גם מערכות גבס הכוללות שכבת אלומיניום דקה המונעת עיבוי וחוסמת אדי מים.

יתרונות של גבס עמיד במים

ההעדפה של רבים מלקחותינו ללוחות דנסגלאס נובעת מהיתרונות הרבים שיש ללוחות אלו לספק. בין היתר, מדובר בחומר גלם קל משקל שקל ומהיר לעבד ולעצב אותו, ואשר בעת הצורך הרבה יותר פשוט להחליפו. הגבס מעניק חופש עיצוב מאוד נרחב ואפשר לעצב איתו את החלל בכל צורה וסגנון מבוקש תוך מתן פתרונות פרקטיים כמו יצירת נישות, הנמכת תקרה, הסתרת גופי תאורה וכו'. כמו כן, קיימים ברשותנו לוחות גבס עמידי מים המציגים גם עמידות גבוהה ביותר בפני אש. כל זאת, עם חסכון משמעותי במהירות ועלויות הבניה, עם רמת ביצוע גבוהה ביותר, בידוד תרמי ואקוסטי מצוין ועמידות לאורך שנים.

הזמנת לוח גבס עמיד במים

להזמנת לוח גבס עמיד במים דנסגלאס לחדר רטוב או לשימוש חיצוני, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת גולמט בע"מ שבקיבוץ יקום בטלפון 09-9556151 או במיילinfo@golmat.co.il .

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר