Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוח גבס פייר בורד

עם חברת גולמט בע"מ תוכלו לרכוש לוחות גבס שאפט ליינר המכונים באנגלית Shaft liner מדובר בלוחות בעלי עמידות גבוהה במיוחד מפני אש המושגת על יד הוספתם של סיבים מזכוכית במשטחי הלוח, המהווה תחליף לעיסת נייר. לוחות אלו עומדים בדרישות התקן הישראלי ת"י 755 וזוכים לדירוג גבוה ביותר של VI.4.4.

השימוש בלוחות גבס

בעבר חומרי בניה התבססו על לבנים, מלט ובטון שהינם שבעלי רמה גבוהה של עמידות באש. עם השנים ובהתאמה לצורכי בניה חדשים השתלבו בענף מוצרי בנייה קלים המיועדים בעיקר לרכיבים פנימיים של המבנה, כשבראשם עומדים לוחות הגבס המספקים קשת רחבה של יתרונות. ראשית, הם חוסכים באופן משמעותי בעלויות בנייה מבחינת עלות רכישת הלוחות, והן מבחינת זמן, ציוד וכוח אדם הנדרש לשינועם והקמתם. הלוחות מיועדים למגוון שימושים לרבות בניית קירות, מחיצות ותקרות. כמו כן, על לוחות הגבס אפשר ליישם כמעט כל סוג של חיפוי וגימור ובכך להגדיל את ספקטרום העיצוב של החלל.

הצורך בלוחות חסיני אש

עם עליית דרישות איכות ובטיחות בבניה כך גם עלו הדרישות לעמידות חומרי בניה בפני אש. דרישות אלו שהוצעו על ידי רשויות ובעיקר על ידי מערך הכבאות בארץ, גובשו בתקנים ודרשו ליצור לוחות גבס מתקדמים בעלי עמידות גבוהה בפני אש. כך למשל, תקני בטיחות אש דרשו במבני ציבור עמידות של לפחות שעתיים בפני אש, לצד שמירה על איכות ובטיחות המוצר והיותו ידידותי לסביבה.

יתרונות של לוחות Shaft liner

שלא כמו לוחות גבס ורודים חסיני אש רגילים, לוח שאפט ליינר הרבה יותר עבה וחוסך את הצורך בהצמדתם של מספר לוחות ורודים במטרה לעמוד בדרישות התקן. הקושי עולה עוד יותר במקומות צרים כמו בפירים של מעליות. בנוסף, לוחות אלו עומדים בדרישות תקן מחמירות לעמידות באש המוצבות בפני מסודות ציבור ומבנים שונים, בהם מתקבלת כמות גדולה של אנשים כמו בתי חולים, מוסדות חינוך, דרכי מילוט, בתי מלון, מרכזי קניות, אולמות אירועים ועוד.

הזמנת לוח שאפט ליינר

להזמנת לוח שאפט ליינר עמיד באש, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת גולמט בע"מ שבקיבוץ יקום בטלפון 09-9556151 או במיילinfo@golmat.co.il .

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם