Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמנו סטופ לאש

כבר מיום יציאתו לשוק, חברת Georgia Pacific הבינה שלוח ה-DensGlass שהיא פיתחה הוא סוס מנצח. לוח הגבס הייחודי, שהרכבו מוגן בפטנט, נשא בשורה של ממש בתחום הבנייה המתקדמת. גם היום, למעלה מ-30 שנה אחרי, DensGlass הוא לוח גבס החוץ הנמכר ביותר בעולם. ואם סוס מנצח לא מחליפים – צריך לשפר ולפתח אותו.

כך בעצם נולד ה-DensGlass ShaftLiner – לוח גבס ייעודי לעמידה באש ובידוד חום. הלוח עומד בתקני האש המחמירים ביותר, כולל A1 של מכון התקנים הישראלי. ה-ShaftLiner מציג נתונים מרשימים מאד של 56 דקות כושר בידוד ו-100 דקות מעבר אש ואבדן שלמות. אם נשים שכבה כפולה ממנו כושר הבידוד יעלה ל-154 דקות ואבדן השלמות למעל 155 דקות. כל זאת בלי לפגוע ביתרונות הראשוניים של ה-DensGlass: קלות מירבית ביישום הלוח (באמצעות סכין עבודה פשוטה והצמדה לקונסטרוקציה באמצעות ברגי קדיחה), ליבת גבס מחוזקת סיבי זכוכית ומצופים גיזה, למניעת רטיבות ולחות, וכמובן אחריות יצרן על המוצר למשך שנה שלמה.

מידות ה-ShaftLiner הותאמו במיוחד לנשיאה והתקנה קלה יותר, ואת הלוח הנהדר הזה שאנו מביאים, ניתן כבר למצוא בפיר מעליות ומעברי אש רבים, בפרוייקטים שחשובה להם בנייה מתקדמת ויעילה, בלי להתפשר על בטיחות, במיוחד כשמדובר באש.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם