Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תקרת מגשים פח – שילוב של אסתטיקה ופונקציונליות

מעצבים את החלל מחדש במשרד, או בחלל תעשייתי? זה הזמן לעבור לפתרון האולטימטיבי המשלב עיצוב אסתטי, ונוחות לתחזוקה שוטפת. שימוש במגוון רחב של עיצובי תקרת מגשים פח. התקרה, משמשת על מנת להסתיר את האלמנטים הכעורים בחלקו העליון של החדר – את חוטי החשמל, מערכות האוורור ומערכות נוספות. את מגשי הפח ניתן להסיר בקלות, לבצע את פעולות התחזוקה, ולהחזירן למקום – ללא צורך בפתיחה של התקרה על ידי בעל מקצוע.

קל לנקות – גם לחדרים בסטנדרטים גבוהים

תקרות בבתי חולים ומעבדות צריכות לעמוד לא רק בלחץ גבוהה של פעילות וכמות לכלוך גבוהה, אלא גם להיות בעלי יכולת ניקוי וחיטוי על מנת לשמור על סביבה סטרילית. למגשי הפח יתרון עצום גם בתחום זה. ניתן לחבר אותם באמצעות פרופילים מיוחדים לא רק לתקרה, אלא גם ליצור חדרים הכוללים מתחם סגור במגשי פח, המשמשים כבריקים אסתטיים וקלים לתפעול.

כמה זה עולה?

אם חיפשתם תקרת מגשים פח מחיר תגלו כי יש טווח רחב של מחירי הקשור לעובי מגשי הפח, לאורכם ולרוחבם, וכמובן גם לסגנון העיצוב שלהם. חלק ממגשי הפח מגיעים עם מאפיינים מיוחדים נוספים כמו כיסוי במבוק מיוחד, או אפילו אפשרויות בידוד שונות, נרחיב על כך מעט.

כיצד מגשי פח יכולים לבודד?

כל אחד מהמגשים אינו כולל בידוד בפני עצמו, עם זאת אנו משווקים גם מגשי פח אקוסטיים הכוללים מסגרת אלומיניום, עם רשת מבודדת על ידי צמר זכוכית דחוס. כך, אתם זוכים ליהנות, לאורך שנים, ממנגנון איטום ובידוד המשולב במגשים שקל לנקות ולתחזק. מעבר לבידוד האקוסטי, צמר הזכוכית משמש גם לאיטום החלל בפני טמפטורה קיצוני, ומשאיר את החדר קריר בקיץ וחמים בימי החורף – איטום זה עשוי להפחית גם את חשבון החשמל שלכם.

מעוניינים לשמוע עוד מידע על מגשי הפח שלנו ולגלות עולם שלם של פונקציונליים בתחום הבידוד, התקרות האקוסטיות ואפילו טיפים לבנייה ירוקה? פנו עוד היום למומחי "גולמט – פתרונות מתקדמים לבנייה" ותנו לנו לפתוח בפניכם צוהר לעולם חדש של בנייה ירוקה עם מוצרים מהשורה הראשונה בתחום.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר