Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיפוי אלומיניום: עולם חדש של בנייה

בעולם של ימינו פתחנו את הראש והתחלנו להשתמש בחומרים שאנחנו לא רגילים אליהם כפתרונות לבנייה מודרנית. הבנייה העתיקה של המאות הקודמות, שבה אדריכלים ומהנדסים חזרו על אותם טכניקות וחומרים שוב ושוב החמיצה את הפוטנציאל העצום שיש בטבע. האדריכל של היום מבין שאין דבר כזה בנייה מושלמת, כל חומר מתאים לצורך מסוים, ולכל טכניקה יתרונות וחסרונות. מתוך אותה ההבנה, חיפוי קירות חוץ אלומיניום מתחיל להופיע יותר ויותר ככל שהזמן מתקדם. בין אם מדובר במפעלי תעשייה או בתים הוא מקנה למבנה סגנון מודרני וקו נקי. מעבר ליתרונות העיצוביים הרבים שלו הוא גם יעיל ברמת הפרקטית. אם אתם מחפשים פתרון של חיפוי קיר חיצוני אלומיניום בהחלט עשוי להיות החומר שאתם מחפשים.

אלומיניום – חומר בנייה עילאי

האלומיניום הוא חומר גמיש ועמיד מאוד לתנאי מזג האוויר, הוא עמיד ללחות ולשמש, בניגוד לפלדה וברזל הוא לא מחליד וחזק מאוד בהתמודדות עם רוחות ים תיכוניים. ברמת הבנייה לחומר יתרונות נוספים:

1. קל לניקוי ותחזוקה – כל מה שצריך לעשות זה לנקות אותו במידה והוא מתמלא באבק או בחול על ידי שטיפה מהירה עם מים.

2. משקל נמוך – המשקל הנמוך מיעל את ההתקנה.

3. גמיש וחזק – אין הרבה חומרי בנייה שהם גם קלים וגם חזקים כמו האלומיניום.

4. אקולוגי – האלומיניום הוא אחד מחומרי הבנייה שניתנים למחזור.

5. מבודד מפני קור.

6. אם אתם מחפשים פתרון זול, כשמדובר על חיפוי קירות חוץ אלומיניום מחיר הוא הדאגה האחרונה שלכם.

כשמדובר בחיפוי מבנים, המפתח הוא גמישות. יש עשרות טכניקות שונות לחיפוי, ומומחה מקצועי יודע כיצד להתאים את סוג החיפוי למבנה בצורה שתפיק תוצאה בטיחותית, איכותית ואסתטית עד כמה שניתן. כאן ב-GOLMAT אנחנו מאמינים בגמישות מחשבה ופתרון בעיות ברמה מתקדמת. אנחנו מתקינים חיפוי קירות אלומיניום גם במבנים גדולים, מפעלים וגם בבית מגורים, תוך שימוש בחומרים האיכותיים והעמידים ביותר הקיימים בישראל. אנחנו מתחייבים לספק ללקוח חיפוי אלומיניום חיצוני באיכות גבוהה ובמחיר הוגן. מעוניינים לשמוע עוד על עבודות החיפוי שלנו? אנחנו מזמינים אתכם לעיין באתר או ליצור איתנו קשר.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם