Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיפוי פח למבנים

כשמדובר בחיפוי לגגות או קירות, יעילות ועמידות הן שתי מילות המפתח. עולם החיפוי הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מעולם הבנייה כבר שנים, ואולם, בעידן המודרני תמיד כדאי לפתוח את הראש לשיטות בנייה חדשניות, מעניינות ויצירתיות, ולשימוש בחומרים שאולי מעולם לא חשבתם שתשתמשו בהם. כיום חיפוי פח גלי למשל הוא חומר בניין שכיח, ורסטילי ונוח, שנעשה בו שימוש למגוון רחב של מטרות ויישומים. הוא עשוי מפלדה או ברזל מגולוון שמכופף לצורת גלים, מה שמחזק ומקשיח את המבנה המתכתי. אין ספק שיש שימושים שלטובתם הוא החומר המועדף, אבל איך הגיע החיפוי הגלי להיות מה שהוא היום?

חיפוי פח למבנים עשה את דרכו לתוך הנוף העירוני לפני שנים רבות. התכונות הייחודיות שלו לכדו את הדמיון והיצירתיות של מהנדסים ומעצבים לפני כמעט 180 שנה, מה שנגמר בתוצאה של מהפך בעולם הארכיטקטורה והגיע לבתיהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. חיפוי פח גלי מזוהה מאוד עם מדינות כמו אוסטרליה ואיסלנד שם ניתן למצוא אותו בהקשרים היסטוריים ולא רק מודרניים.

הממציא הראשון של קונספט החיפוי הגלי הוא הנרי רובינסון פלמר, אשר זיהה את הפוטנציאל הטמון בחיפוי גגות גדולים. לאחר שפיתח את החיפוי הגלי רשם אותו רובינסון פלמר בתור פטנט. בתוך זמן קצר השימוש בחיפוי הגלי נהפך למוכר מאוד ברחבי בריטניה, אך למרות זאת, לא נעשה בו שימוש רחב. כאשר המידע החדש הגיע לשאר העולם הוא התפשט בקצב מסחרר. ככל שהרעיון החדשני התפשט לארצות אחרות כך מהנדסים ואדריכלים החלו לפתח אותו וליצור טכניקות שונות וחדשניות לחיפוי.

חיפוי מתכת הוא אחד הפתרונות הזולים והנוחים ביותר כשמדובר בגגות ובחיפוי חיצוני לבתים. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת להמשיך ולשכלל את פתרונות החיפוי, ולהפוך אותם לעמידים, יעילים ואטומים יותר ויותר עם השנים. עם זאת, במיוחד כשמדובר בבנייה של בתי מגורים, לא פחות חשוב שהחיפוי יהיה יפה ואסתטי, ולא רק פונקציונלי.

כאן ב-GOLMAT אנחנו מאמינים שאפשר לשלב בין שני העולמות. אנחנו דוגלים בפתרונות בנייה איכותיים, חדשניים ומקצועיים שלא מפקירים את האסתטיקה ואת העיצוב. אנחנו ב-GOLMAT מתמחים בתחום החיפוי, בין היתר גם בטכניקת חיפוי הפח הגלי, ומתחייבים לספק את המוצר האיכותי והמשתלם ביותר ללקוחותינו, תוך מתן שירות אישי ומקצועיות גבוהה. אם אתם רוצים להתרשם מהרמה המקצועית שלנו אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולעיין בקטלוג המוצרים.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם