Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה מחירה של תקרה אקוסטית?

מתכננים לעצב מחדש את החלל הביתי או המשרדי? זה הזמן לגלות כיצד תוכלו לשדרג גם את האקוסטיקה בחדר. גם אם החדרים שלכם מבודדים, הצלילים עדיין עשויים לעבור דרך התקרה. אז מה הפתרון? אריחי תקרה אקוסטית מחיר המצדיק השקעה קטנה נוספת – בשביל קצת שלווה… נכון? גולמט פתרונות מתקדמים לבנייה משווקים מגוון רחב של פתרונות אקוסטיים, למגוון רחב של חדרים. כעת, לשאלה המתבקשת – כמה זה עולה?

איטום קול – בכל מחיר!

למי שמעוניינת לדעת מחיר תקרה אקוסטית נקבע לפי מספר רב של פרמטרים. החומר ממנו מיוצרים האריחים, גודלם, עוביים וכמובן המחיר הוא לפי כמות, אורך או רוחב. בגדול ניתן להניח כי מחיר למטר של תקרה אקוסטית ינוע סביב העשרות עד מאות שקלים, בהתאם לסוג התקרה שבחרתם. מעבר לכך, ישנן אפשרויות רבות נוספות שכדאי לקחת בחשבון, כמו בחירה של עיצובים שונים, שימוש בתקרות פח קלות לניקוי, או בנייה של תקרה אקוסטית צבעונית – המתאימה לצבעים השולטים בחלל.

מדוע חשוב לרכוש מספק מוכר בעל מוניטין

גם אם חיפשתם תקרה אקוסטית מחירון, נתקלתם במספר ספקים ודווקא מוצר מסויים מצא חן בעיניכם בשל מחירו, חשוב לזכור כי יש דברים קריטיים יותר מבחירה לפי תקרה אקוסטית מחיר למ"ר. חשוב לעבוד עם חברה מוכרת, בעלת מוניטין, המעניקה אחריות רחבה על מוצריה. תקנים שונים בארץ מחייבים התקנת תקרה אקוסטית, אך אם החברה ממנה רכשתם אותה לא עומדת בתקנים – עליכם להחליף את התקרה. לא חבל?

אל תשכחו את מחיר התקנת תקרה אקסוטית

מעבר לעובדה כי אתם משלמים את מחיר החומר על האריחים, חשוב להוסיף גם את עלות ההתקנה שלה. במרבית המקרים הספק המשווק את התקרה האקוסטית יוכל להתקינה, אך אם הנכם מעוניינים להתקין את התקרה האקוסטית בעצמכם – תוכלו לרכוש את האריחים ואת חומרי הבידוד בלבד. לוחות תקרה אקוסטית מחיר התקנה נע בהתאם לשטח עליו יש להתקין, גובה ההתקנה ומאפיינים נוספים – לכן קשה לקבוע מחיר אחיד לכל סוגי ההתקנות של תקרה זו.

הרבה יותר מהחומר האקוסטי

יש החושבים כי עלותה של התקרה נקבעת לפי מחיר החומר ממנו היא עשויה, ומחפשים ברשת "תקרה אקוסטית מחיר חומר", אך בפועל לא מדובר רק בחומר ממנו מיוצרת התקרה, אלא בדרך בה היא מיוצרת. האריחים מגיעים בצפיפויות משתנות המותאמות לעוצמת הרעש. לדוגמה, כאשר מדובר באולם אירועים, הנדרש לבידוד רעש גם על מנת לקבל את רישיון העסק, וגם על מנת להנעים את זמנם של האורחים במקום מבלי להסב מפגע רעש לשכנים, תדרש תקרה אקוסטית אטומה יותר מבמשרד.

לסיכום, מחירה של תקרה אקוסטית אינו אחיד, ונקבע על ידי מספר פרמטרים. אם ברצונכם לקבל הצעת מחיר לפרויקט שלכם, מומלץ לפנות אלינו באמצעות אתר האינטרנט או בטופס צור קשר באתר, ולקבל את המוצרים האיכותיים ביותר, עם אחריות מקיפה – במחיר המשתלם ביותר.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר