Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מפחיתים את זיהום הרעש

בתים בימינו הם כבר לא מקום מפלט שקט, אלא מקומות רועשים לא פחות מהרחוב. הבנייה המודרנית מתאפיינת בקירות דקים יותר, בנייה קלת משקל ותכניות רצפה פתוחה. התחלנו להסיר קירות כדי ליצור חללים פתוחים יותר. מילאנו את המטבחים שלנו במכשירים מתוחכמים ומזמזמים, ואת חדר הסלון במערכות שמע קוליות המקיפות אותו מכל כיוון. רעש הפך להיות תוצר של אורח החיים שלנו, ובשנים האחרונות אנחנו יצרנו מה שהרבה אנשים מכנים "זיהום רעש".

אז נכון, כמובן שזיהום רעש הוא לא כמו עופרת בצבע או אסבסט בגגות, אבל הוא גם לא רק מטרד קטן. הוא יכול ליצור הפרעות בשינה שלנו, להוסיף לחץ לחיינו, להפר את תחושת הפרטיות שלנו ובאופן כללי לפגוע באיכות החיים שלנו. למזלנו, קיימים בשוק מספר פתרונות בידוד אקוסטי והפחתת רעש שניתן להשתמש בהם כדי להעלים את הבעיה. הפתרונות האפקטיביים ביותר הם כאלה שמשולבים בתהליך הבנייה עצמו, כמו קירות ותקרות אקוסטיים, אך ניתן להוסיף פתרונות אקוסטיים גם לכל חלל בנוי.

קירות אקוסטיים משמשים כאמור להפחתת רעש שנכנס לתוך החדר, וכן למניעה של יציאת רעש מתוך החדר. הם מגיעים במגוון רחב של גדלים, סוגים וצבעים ויכולים להתאים לדרישות העיצוביות שלכם, לתקציב שלכם ולדרישות האיטום שלכם. כך למשל, קירות אקוסטיים באולפן הקלטות נושאים דרישות שונות מקירות אקוסטיים בחדר השינה. כך או כך, קירות אקוסטיים יכולים להיות משולבים בתהליך בניית המבנה, או לאחריו, במידה והוא נבנה עם בידוד אקוסטי לא מספק. עם קיר אקוסטי מחיר יכול לנוע בין עשרות שקלים למ"ר ועד מאות, ולכן צריך לדעת לבחור את החברה הנכונה שתוכל לספק לכם בידוד איכותי.

חומרים נפוצים לבידוד קירות:

ספוג מלמין – מדובר בחומר הנפוץ ביותר לבידוד קירות, בשל המחיר הנמוך שלו. עם זאת חשוב לדעת שממש לא מדובר בחומר המבודד הכי טוב, וכשמדובר על קירות אקוסטיים מחיר הוא לא תמיד הפקטור החשוב ביותר. ספוג מלמין, המכונה גם קצף אקוסטי, משמש בעיקר אזורי תעשייה ואולפני הקלטות, ופחות מתאים לבתי מגורים.

צמר זכוכית – צמר הזכוכית מיוצר מסיבי פיברגלס, ומשמש לבידוד של תקרות, קירות גבס, גגות רעפים וכדומה. היתרון של צמר הזכוכית הוא שהוא לא רק מפחית רעש, אלא גם מבודד טמפרטורה, ולכן מתאים מאוד לחדרי שינה וחדרי סלון.

צמר סלעים – מדובר בחומר שעשוי ממינרלים טבעיים המגיעים מסלעים כמו בזלת. צמר סלעים הוא חומר שמתאים במיוחד לאזורי תעשייה, שכן הוא לא דליק. מדובר בחומר שנחשב לאיכותי ומבודד במיוחד, ומותקן בעיקר על קירות גבס ולוחות תקרה.

יריעות אקוסטיות – מדובר בסוג של וילון גדול, או יריעת אלומיניום, שממסכת רעש סביבתי. יריעות אקוסטיות עושות את העבודה מצוין: הן חוסמות רעשים חזקים מאוד. היתרון ביריעות בד הוא שניתן לשלב אותן בקלות מבחינה עיצובית, לצבוע או להוסיף עליהן בדים כך שהפתרון האקוסטי לא רק לא מפריע לעיצוב אלא אפילו מוסיף לו.

סלנית – חיפויי סלנית הם למעשה לוחות בידוד אקוסטיים המשמרים לתקרה ולקירות גם יחד, ועשויים משבבי עץ אשוח שמוצמדים באמצעות דבק מינרלי. חיפויי סלנית לא רק מספקים בידוד אקוסטי אלא גם בידוד תרמי, ובזכות החוזק והעמידות שלהם, הם נפוצים ביותר לשימוש בסביבות בעלות תנאי מזג אוויר קיצוניים.

זקוקים לפתרונות אקוסטיים? כאן ב-GOLMAT אנחנו גאים להיות החברה המובילה בישראל בתחום הבידוד לבניין. עם הרבה ידע מקצועי וניסיון של שנים אנחנו מספקים ללקוחותינו מוצרים איכותיים במחירים הוגנים ובידוד איכותי ללא פשרות. למידע נוסף על קירות אקוסטיים מחיר, צרו איתנו קשר בטלפון 09-9556151

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר