Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי כדאי להתקין שכבת בידוד רעשים בבית

הסביבה העירונית מביאה עמה לא מעט רעשים אל סביבת המגורים שלנו. רבים סובלים מרעש הכביש, השכנים, מוסדות חינוך סמוכים, גני שעשועים ולעתים גם ממזגן שמטרטר ממש על אדן החלון. הבשורה הטובה היא שאפשר לבודד את הבית מרעשים ולצמצם כך משמעותית את הפגיעה באיכות החיים. אם גם אתם סובלים מחשיפה מתמדת לרעשים ומחפשים פתרון לבעיה, הגעתם למקום הנכון. בידוד רעשים בבית הוא המקצוע שלנו, אנו נמצא בעבורכם את הפתרונות הטובים ביותר לבידוד הבית מהרעשים הסביבתיים.

רגע לפני שמתחילים לרכוש חומרי בידוד ולהתקין אותם בכל רחבי הבית מומלצת התייעצות עם אנשי מקצוע. יועצים אקוסטיים מודדים את רמות הרעש בבית וממליצים בהתאם על הפתרונות הטובים ביותר. בחירה נכונה של מערכת בידוד לבית מבוססת תכנון נכון תפחית בצורה ניכרת את הרעש בבית מבלי לפגוע בעיצוב הבית או באיכות החיים.

בידוד רעשים בבית בגלל קיר משותף

חשוב לציין שלא כל קבלן שיפוצים מכיר עבודה עם חומרי בידוד וטכניקות לבידוד התקרה או הקירות מפני רעשי השכנים. אם יש לכם בעיה של רעש מקיר משותף עם השכנים או רעש מהתקרה, כדאי להוסיף שכבת בידוד אקוסטית.

הרעש חודר אל הבית מבחוץ דרך הקירות כאשר חלק מגלי הקול מוחזרים מהקיר ולא חודרים אל הבית, וחלק נספגים בקיר וחודרים אל הבית. תוך התקנה של שכבת בידוד רעשים בדירה אנו מגדילים משמעותית את עצמת הרעשים שמוחזרים מהקירות ולא חודרים אל הבית.

אלו קירות מונעים חדירת רעשים טוב יותר?

ככל שהקיר כבד יותר כך הוא מסוגל לספוג טוב יותר רעשים. פעמים רבות, התלונה על רעשים נובעת מהתקנה של קירות גבס דקים להפרדה בין דירות. הפתרון יהיה התקנת קיר גבס מרוחק מעט מהקיר הקיים כאשר את הרווח בין הקיר הקיים לקיר החדש ממלאים בחומר בידוד.

חברת גולמט היא מותג ידוע בתחום הבידוד בישראל. עבודות בידוד תרמי ואקוסטי מתבצעות תוך שימוש במיטב חומרי הגלם וטכניקות העבודה החדישות ביותר. הניסיון הרב של החברה מביא עמו פתרונות בידוד רעשים לכל בתי המגורים וגם לדירות שותפים או דירות הממוקמות באזורים רועשים. אם אתם סובלים מרעשים ומחפשים את הדרך לבודד את הבית טוב יותר, צרו קשר ותיהנו משירות ללא פשרות : 09-9556151.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר