Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאנלים אקוסטיים: מבודדים את העסק מבלי לפגוע בעיצוב

בתי קפה רוחשים, מועדוני לילה וברים, בתי עסק שפועלים 24/7 וכמובן – כלי הרכב על הכביש, שהכפילו את עצמם בשנים האחרונות: כל אלו הובילו לעלייה עצומה ברמת הרעש שאנחנו נאלצים לסבול מדי יום, גם בתוך הבית שלנו. החיים בעיר, ובכלל, באזורים צפופים, לפעמים מרגישים כאילו אין ברירה. צריך לסבול את הרעש ולחיות איתו. ואולם, לעתים רעש הוא בלתי נסבל. ולמעשה, ממש לא צריך לסבול.

גם אם העסק שלכם נבנה ללא בידוד הולם, או אם אתם חיים עם שכנים רועשים במיוחד, או במרכז אזור תעשייה סואן: פתרונות אקוסטיים יכולים לשנות את חייכם. רעש מוגזם משפיע לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. הוא מוסיף לחץ לחיים, יוצר תחושה של מתח באוויר ומשפיע על התקשורת בין בני הבית. טכנולוגיות בידוד מתקדמות מאפשרות לנו לרקוד על שתי החתונות – לגור במרכז העיר וליהנות משקט נפשי.

יש לא מעט חומרים שונים שמשתמשים בהם לבידוד אקוסטי. ניתן לבודד את הקירות, את התקרות וגם את החלונות והדלתות. אבל מה עושים במקרה שבו הבית, מבחינה מבנית, לוקה בבידוד האקוסטי שלו? לצערנו מדובר בבעיה מאוד מאוד נפוצה בישראל. הדבר האחרון שהקבלנים חושבים עליו הוא איכות החיים שלכם כשמדובר בבידוד מהשכנים, מה שיוצר דירות יפות, קלות משקל, מרווחות, ומאוד מאוד רועשות. במקרה כזה הפתרון הטוב ביותר הוא פנל אקוסטי .

פנל מבודד אקוסטי הוא יריעה מבודדת שניתן להתקין על הקיר, על התקרה או על הרצפה, מבלי לערוך שינויי מבנה. פאנל אקוסטי יכול להיות קטן, גדול, עבה או צר, דקורטיבי או מינימליסטי. הגמישות שלו מאפשרת לנו לשלב אותו בצורה הרמונית בעיצוב הקיים של הבית ולחסום את הרעש מבלי להתפשר על העיצוב. פנלים אקוסטיים הם למעשה, בפועל, כמו לתלות תמונה על הקיר מבחינת המראה.

פנלים אקוסטיים מגיעים בצורות וחומרים שונים, לכל אחד היתרונות שלו. לשימוש ביתי בדרך כלל נהוג להשתמש בצמר סלעים או בפייברגלאס (צמר זכוכית). את החומרים האלה נהוג להתקין על קירות גבס או מתחת לגגות. כשמדובר באיטום קירות בצורה דקורטיבית, נהוג להשתמש ביריעות פוליאוריטן או בספוגי מלמין כדי לבודד חדרים לחלוטין. מדובר בחומרים רכים ודקים יחסית, שלא תופסים הרבה מקום ולא דורשים הרחבה של הקירות. האופציה הדקה ביותר היא טיח תרמי שמותז מבחוץ, ובשכבה שעובייה כמה סנטימטרים. עם פנלים אקוסטיים מחיר נע בין כמה עשרות שקלים למ"ר ועד מאות שקלים, תלוי בחומר ובאיכות הבידוד.

לפני שאתם רצים לבודד את הבית, חשוב להתייעץ עם מומחים. כשמדובר בבידוד אקוסטי, חשוב מאוד להתאים את אופי הבידוד לצרכי החלל והיושבים בו. כאן ב-GOLMAT תוכלו למצוא אנשי מקצוע למודי ניסיון, עם מומחיות חסרת פשרות, שיוכלו לסייע לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים ולהתאים את מערכת הבידוד באופן אופטימלי. אנחנו מזמינים אתכם להרים אלינו טלפון ולהתייעץ עם צוות המומחים שלנו, לקבלת הצעת מחיר ותכנית בידוד איכותית.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם