Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תקרת עץ פריקה כתקרה אקוסטית במראה מעוצב

באותם מקרים בהם התקרה משמשת יותר משכבת כיסוי לבית ישנה חשיבות לבחירה נכונה. אם יש אצלכם תעלות מיזוג שעוברות בתקרה, התקנה של תקרה פריקה למזגן חיונית לטובת גישה אל התעלות והמזגן במידת הצורך. בנייה של תקרה קבועה עלולה להוות בעיה במקרה של צורך בתיקונים או פעולות תחזוקה. תקרת עץ פריקה אידאלית בעבור אותם מקרים בהם נדרש מראה טבעי ועשיר יחד עם אפשרות להסתרת מערכות מיזוג, תאורה, צילום ועוד. תקרה פריקה תוכל לשמש גם למטרת שיפור האקוסטיקה ובידוד טוב יותר של המתחם מרעשים.

מהי תקרת עץ פריקה איכותית?

האיכות של תקרת העץ מושפעת מהאיכות של העצים בהם נעשה שימוש, העבודה, רמת הגימור והייעוץ האקוסטי שמבטיח בידוד מפני רעשים. התקרות עשויות חומרי גלם איכותיים מעכבי בעירה ובטיחותיים לשימוש. המוצר הסופי עומד בתקנים המחמירים ביותר. שימוש במיטב הטכנולוגיה בתחום יחד עם חומרי גלם איכותיים מאפשר אספקת מוצרים באיכות גבוהה ובהתאמה אישית. יחד עם הייצור של תקרת עץ פריקה תסופק גם עבודת התקנה מקצועית וקפדנית.

כיצד הופכים תקרה רגילה לתקרה אקוסטית?

השיטה העיקרית בה נעשה היום שימוש בכל רחבי העולם מתבססת על הנחת חומרי בידוד סופגים רעשים לבליעת הרעש בצמוד לתקרה. את שכבת חומרי הבידוד מסתירים תוך בנייה של תקרה נוספת חדשה, לרוב תהיה זו תקרה פריקה. התקרה האקוסטית מצליחה לצמצם משמעותית רעשית המגיעים מהקומה העליונה וגם ללכוד את הרעשים שלכם בתוך החדר. התקנה של תקרה פריקה אקוסטית נפוצה במשרדים וחדרי ישיבות בהם נרצה ליהנות מסביבת עבודה שקטה ופרטית.

את עבודת הבנייה כדאי לבצע בעזרת חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום. האפקטיביות של התקרה תהיה מקסימלית כאשר היא מותקנת מקיר לקיר במתחם כולו. חשוב יהיה להקפיד על שימוש בחומרי בידוד בטיחותיים ותקניים (חומרים לא דליקים). במידת האפשר כדאי לעשות שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.

חברת גולמט הינה יצרנית מובילה בישראל של תקרות פריקה, תקרות אקוסטיות וקירות אקוסטיים. החברה מספקת מענה ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים ומוסדות. לקבלת פרטים נוספים על תקרות העץ האיכותיות של חברת גולמט צרו קשר : 09-9556151.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם