Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בידוד אקוסטי לקירות לבית שקט

אקוסטיקה גרועה כולנו יודעים לזהות באולמות ספורט, אולמות אירועים ולעתים גם במסעדות בהן אנחנו מצליחים לנהל שיחה רק בצעקות. אותם מקרים בהם המוזיקה אינה ברורה על אף ווליום גבוה ואותן דירות מגורים בהן אנחנו שומעים בבירור את השיחות האישיות של השכנים, מאופיינים באקוסטיקה לקויה הדורשת תיקון. חברת גולמט היא חברה מובילה בתחום הבידוד והאקוסטיקה בישראל. שירותי החברה ניתנים ללקוחות עסקיים, פרטיים ומוסדיים. אם אתם מחפשים פתרון בידוד אקוסטי לקירות הבית, הקמת אולפן מוזיקה ביתי, סופגי רעשים, ייעוץ מקצועי לתכנון של תקרות אקוסטיות או טיפול בבעיות רעש, צוות המומחים של חברת גולמט יספק לכם ייעוץ והדרכה ברמה גבוהה.

השכנים מרעישים – מה עושים?

קיימים לא מעט מקרים בהם תכנון לא נכון של המבנה גורם אי נוחות לדיירי הבניין. כאשר קיר חדר השינה שלכם הוא קיר משותף עם חדר הרחצה של השכנים או הסלון בו הם בדיוק התקינו מערכת קולנוע ביתית חדשה, יש לכם בעיה. קירות בטון רגילים לא יצליחו להדוף את כל הרעשים, אתם עלולים למצוא עצמכם סובלים מרעשים, ומתעוררים בכל פעם בה השכנים מחליטים לצפות בסרט או להתקלח בשעת לילה מאוחרת.

הדרך בה תפתרו את הבעיה היא התקנת שכבת בידוד אקוסטי קיר משותף עם שכבת קיר גבס חיצונית. העבודה מתחילה בבחירת חומר האיטום בו תרצו להשתמש, ממשיכה אל הדבקת חומר האיטום לכל רוחבו ואורכו של הקיר, ומסתיימת עם התקנת קיר גבס דק נוסף המסתיר את שכבת חומר הבידוד ומגן עליה.

שכבת בידוד אקוסטי לקירות מבטיחה שרוב הרעשים לא יצליחו לחדור אל הבית. אתם לא תשמעו כלל את מערכת הקולנוע הביתית של השכן גם כאשר הוא יבחר בווליום חזק. השכן יוכל להתקלח ב-4 לפנות בוקר בעוד אתם ישנים שינה עמוקה ורצופה.

איפה אפשר להתקין שכבת בידוד אקוסטי קיר משותף?

עבודות בידוד מפני רעשים מתבצעות בבתים פרטיים, משרדים, מוסדות, אולמות אירועים ומבני תעשייה. מטרת ההתקנה היא מניעת חדירת רעשים והבטחת פרטיות מלאה במתחם. שכבת הבידוד חיונית להרחקת קולות הסביבה וגם ליצירת פרטיות (חיוני במשרדים וחדרי ישיבות). באולמות אירועים, מועדונים וחדרי הקלטות ישנה חובה להתקנת חומרי בידוד אקוסטיים.

לפרטים נוספים על אפשרויות בידוד אקוסטי צרו קשר : 09-9556151.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר