Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בידוד חדר מרעש – איך עושים את זה?

מגורים בבית משותף מביאים עמם המון יתרונות – שכנים שהופכים למשפחה, בנייה ידידותית יותר לסביבה והרבה הרבה אפשרויות להשבחה. יחד עם זאת, יש משהו שמאפיין בתי דירות שיכול, לעתים, להיות בלתי נסבל: רעש. אם אתם שומעים את השכנה שלכם מלמעלה הולכת עם נעלי עקב, או את הילדים שלה משחקים וקופצים על הרצפה, אם אתם שומעים את הטלוויזיה שבסלון צועקת אל תוך החדר שלכם את החדשות של היום, אולי כדאי שתשקלו להשקיע בבידוד הבית שלכם מרעש. בידוד חדר מרעש יכול לשפר משמעותית את איכות החיים שלכם ולהוסיף לכם רוגע ושקט אל הבית.

העולם המודרני הוא עולם רועש. האוכלוסייה עולה על גדותיה, המכוניות רק הולכות ומתרבות על הכבישים, יש כל כך הרבה מקורות רעש שכמעט ואי אפשר למצוא דירה שקטה, במיוחד באזורים עירוניים. אבל אין צורך להרגיש חסרי אונים ובטח שלא לעבור דירה. הטכנולוגיה המודרנית מתאימה את עצמה לצרכים הנוכחיים של בני האדם, וכתשובה לרעש הסביבתי שרק הולך וגדל, יותר ויותר פתרונות בידוד ואקוסטיקה מתקדמים מתפתחים.

ב-GOLMAT אנחנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות של בידוד אקוסטי השמות דגש גם על עיצוב ועל אסתטיקה, כדי לספק פתרונות בידוד איכותיים ובטוחים שלא יהפכו את הבית שלכם לאולפן הקלטות. אז מהן כמה מהטכניקות שניתן להשתמש בהן לשם בידוד רעש בחדר ?

מערכת הטיח האקוסטי – ההבדל בין טיח אקוסטי לטיח רגיל הוא היכולת שלו לבלוע רעשים. כאשר מיישמים אותו על החלק הפנימי של מבנה הוא יבודד רעש בצורה איכותית וגם ישרת את דרישות הבנייה של יישור תקרות וכיסוי הבטון.

תקרות ספוג מלמין – תקרות אלה עשויות מאריחים אקוסטיים ודקורטיביים במיוחד העשויים מחומרים מיוחדים לבליעה אקוסטית. גלי הקול "נספגים" באריחים ובכך מונעים הדים ורעשים היוצאים כלפי חוץ.

גופים אקוסטיים ורטיקליים – מעבר למראה המיוחד של טכניקת בידוד זו, הרמה הטכנולוגית של יכולת הבידוד שלה גבוהה מאוד. הגופים הוורטיקליים עשויים מלוחות מינרליים מחופים גיזה לבנה.

בין אם אתם מעוניינים להשתמש בטכניקת בידוד אקוסטי לחדר לצורך איזון הרעשים באולם גדול או חדר ישיבות, מחפשים לבודד רע שמגיע מבחוץ אל תוך חלל הבית שלכם, או ליצור בידוד רעש בין חדרים – אנחנו הכתובת. כאן ב-GOLMAT אנחנו מתמחים בתחום הבידוד האקוסטי. באמצעות ניסיון של שנים ואנשי המקצוע הטובים בתחום אנחנו משתמשים בפתרונות בידוד מתקדמים ומסוגלים לאטום כל חדר מפני רעש. רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר ונשמח לייעץ ולסייע.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם