Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הראיון שכבש את הרשת (X-Tend)

זה תמיד מחמיא לנו לראות את האדריכלים, הקבלנים והלקוחות שלנו לוקחים אותנו אישית, ואת המוצרים שלנו מקבלים תפקיד בעיצוב הבית שלהם. דוגמה נפלאה לכך הוא האדריכל גיא אסף.

אסף, אדריכל כבר כ-13 שנה, בוגר ה-New York Institute of Technology במנהטן, הוא בעלים של "אסף גיא אדריכלים", משרד המומחה בפרוייקטים מסחריים וקמעונאיים, בדגש על מלונאות. הנגיעה בעולם הבנייה הפרטית משאירה את גיא מעודכן בעולם הבנייה הקלה, הירוקה והמתקדמת, ואין פלא שהוא לקח אותה גם לשיפוץ ביתו הפרטי.

מה בעצם כלל השיפוץ?

"רכשנו בית בן כמעט 20 שנה על מגרש של חצי דונם במושב חרות (שטח בנוי 165 מ"ר). הרסנו כמעט את כל קומת הקרקע, למעט הממ"ד והמעטפת החיצונית. בנינו והוספנו קומה שנייה בבנייה מתקדמת. את הרשתות קיבלתי בצבע נירוסטה טבעי ושילבתי אותם בתוך המסגרת השחורה, במתיחה עדינה."

מאיפה אתה מכיר את פתרונות הרשת שלנו?

"עשיתי בעבר פרוייקטים עם גולמט, נחשפתי למוצרים המגוונים והייחודים וראיתי שהם מאד מתאימים לסגנון העיצובי שאני מוביל במשרד שלי – נקי, פונקציונלי ומינימליסטי. אני משתמש הרבה בחומרי עץ, ברזל וזכוכית, שמאפיינים בנייה מתקדמת. גולמט נותנת לי מגוון פתרונות שעונים על הדרישות האלו."

למה בחרת ברשתות X-Tend?

"למעשה בנושא המעקות יש חוקים נוקשים וברורים מבחינת התקן בישראל. בתור אדריכל אתה מחפש פתרון שעומד בתקנים, אבל כזה שיישאר אסתטי, עיצובי ופרקטי, שלא יחסום את האור או יתלכלך מהר כמו זכוכית. הרשת נותנת מענה מאד אוורירי ולא צפוף, משדרת קלילות, ולדעתי היא גם הרבה יותר סולידית ועכשווית מזכוכית או מעקות מתכת מיושנים.

באיזה שלב בתכנון השיפוץ ידעת שאתה הולך להשתמש ברשתות X-Tend?

"השיפוץ תוכנן אצלי מ-א' ועד ת'. כבר בשלב המסגרות ידעתי שאני הולך להכניס את הדוגמה הזאת. עשיתי הדמיות ופריסות וידעתי בדיוק מה אני רוצה. על ההתקנה אחראים "ברזל – סדנה לעבודות מתכת", שעשו עבודה מצוינת.

האם התעניינת במוצרים מתחרים?

"אני מכיר את הפתרונות של גולמט כבר זמן רב, וגם את איה, מנהלת קשרי האדריכלים ואדם הסמנכ"ל. נהנה מהשירות, הידע, המחיר וחשוב מכל – המוצרים, כך שבאמת לא הייתה סיבה לחפש במקום אחר."

רשתות X-Tend מתוצרת Carl Stahl מיובאות לארץ באופן בלעדי על ידי רולמט – מחלקת פתרונות החיפוי וקירוי המתכת של גולמט. הרשתות מתאימות להתקנות פנים וחוץ, מגיעות בצבעי אדום, ירוק, כחול, לבן, שחור, זהב, נירוסטה וטבעי.

פתרונות נוספים, מידע ופרטים נוספים תוכלו לקבל מאבי, מנהל המכירות ברולמט – 052-3773903

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם