Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רשתות אלומיניום – מחירים

גולמט משווקים מגוון רחב של פתרונות בנייה ובידוד, לרבות רשתות אלומיניום לחיפוי. הרשתות שלנו מיוצרות בתנאים אופטימליים, על מנת שניתן יהיה לעבדן ולצבען בקלות, אך עם שאת ישמרו על עמידות גבוהה לאורך שנים. לפני שאתם מזמינים את רשתות האלומיניום מומלץ להיוועץ עם מומחי "גולמט" על מנת לקבל מידע נוסף להתאמה אופטימלית של סוג הרשת לפרויקט שלכם.

אילו שימושים ישנם לרשתות אלומיניום?

רשתות אלה מאפשרות מגוון רחב של יישומי בנייה לרבות תקרות אקוסטיות (בשילוב חומרים מבודדים) או כמסתורים למערכות תאורה ושמש. יש הבוחרים להשתמש ברשתות כמחיצות לחללים גדולים או כאלמנט דקורטיבי בחלל. את החומר ניתן לצבוע בקלות ולהתאימו לערכת הצבעים המשמשת בריהוט הביתי או המסחרי, ולהפוך חלל פשוט לחלל מעוצב בעלות נמוכה.

אילו יתרונות יש לאלומיניום בבנייה?

היתרון הגדול ביותר של האלומיניום הוא העובדה כי מדובר במתכם קלה יחסית לעיבוד, ולכן ניתן להתקינה בשל\טחים מעוגלים או ישרים, בהתאם לצורך בנוסף, תכונות החומר הן שהוא אינו מחליד בקלות, ולכן עמיד לאורך שנים רבות, גם באזורים בהם ישנה לחות. או אינו דליק, ועם זאת משקלו קליל ולכן קל לניידו ממקום למקום. בהתאם לצורך ניתן גם לתלותו כווילון וליצור חציצה במרחבי חוץ או פנים, ולהסיט את גוף האלומיניום במידת הצורך.

באילו תקנים רשתות האלומיניום עומדות?

רשתות האלומיניום מותאמות לתקנים השונים בישראל ובעולם, בהתאם לשימוש בהן. אם בחרתם להשתמש ברשתות כחלק מתקרה או קיר אקוסטי, כמובן שגם חומרי הבידוד בהם תעשו שימוש תושפע מהתקן הרלוונטי. ברשתות האלומיניום ניתן להשתמש כחיפוי שאינו דליק למעלית, בהתאם לתקן הרלוונטי.

כמה זה עולה?

אם חיפשתם "רשתות אלומיניום מחירים", תגלו כי מדובר בחומר שעלותו נמוכה, ומשתנה בהתאם לעיצוב, לצפיפות הרשת ולממדיה. מומלץ ליצור עמנו קשר על מנת לקבל הצעת מחיר לרשתות אלומיניום הרלוונטיות לפרויקט שלכם, ולייעוץ מקצועי בתחום. אנו מתחייבים למוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, תוך אספקה בתוך 24 שעות של המוצרים הנמצאים במלאי.

למגוון רעיונות עיצוביים, ולקבל מידע נוסף בדבר אפשרויות העיצוב עם רשתות אלומיניום, חייגו אלינו עוד היום למספר 09-9556151 ונשמח לבנות ביחד את החזון שלכם.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר