Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שלושים שנות התקדמות

עבור עומר דקל, קבלן מבצע ומנכ"ל חברת "הדקל ובניו בניה מתקדמת", עבודה עם לוחות דנסגלאס ופומבורד היא סטנדרט שלא מתפשרים עליו, ראיון עם אחד הקבלנים המובילים בבניה מתקדמת בישראל.

מאיפה נתחיל?

דקל: "מארה"ב. החברה שלי פעילה כבר למעלה משלושים שנה. היא נוסדה על ידי אבא שלי בארה"ב, ששם עולם הבניה המתקדמת כבר מפותח למדי, ואת הידע האדיר והנסיון שצברנו שם הבאנו לישראל ואנחנו מיישמים אותם כאן כבר 25 שנה."

ובישראל הבניה הזו לא מספיק מפותחת?

דקל: "זה תחום שהולך וגדל בכל רגע, אבל יש לו עוד דרך לעשות. בארה"ב תוכל לראות בנייה מתקדמת בכל סוג של פרוייקט, בכל גודל והיקף. בבניה רוויה תמצא המון גורדי שחקים שכבר מחופים בלוחות דנסגלאס, וזו השיטה המועדפת שם כיום. היישום פשוט ומהיר מאד, המוצרים בטוחים ועומדים בתקנים, ובסופו של דבר זו שיטת בניה שמביאה תוצאות מצויינות וחוסכת כסף רב לקבלנים ולמשקיעים. בישראל רוב הפרוייקטים שאנו עובדים בהם הם של בתים פרטיים ותוספות בניה."

הקהל שמגיע אליך יודע מה המשמעות של בניה עם לוחות גבס? הוא פתוח לחדשנות הזו?

דקל: "הבונים הפרטיים כיום כבר יודעים הרבה יותר מבעבר. המון מידע מוזרם להם דרך האינטרנט והם רואים את היתרונות ומתלהבים. מצד שני הם מגיעים מוצפים ומבולבלים. אם בעבר הייתי צריך להעביר את רוב הפגישות שלי בלהסביר לאנשים מה זו בניה מתקדמת ולמה זה עדיף, היום אני בסך הכל מסדר להם את הבלאגן בראש, מבהיר להם מה הנסיון שלנו ולמה הכי נכון להם להשתמש בלוחות דנסגלאס."

ולמה הכי נכון באמת?

דקל: "אני חסיד של דנסגלאס עוד לפני שגולמט החלה לייבא אותו בבלעדיות. זה נכון שיש הרבה לוחות גבס מתחרים בשוק, אבל הם קיימים שנים בודדות. לוחות הדנסגלאס של ג'ורג'יה פאסיפיק בשימוש כבר שלושים שנה, והם לא רק עמדו בתקנים אלא גם היחידים שעמדו במבחן הזמן. פגעי מזג אוויר, לחות, חום ושינוי חומר הם דברים עם השפעה עצומה על מבנים, ובמרוצת השנים, הדנסגלאס עבר את כולם. אני תמיד מדגיש את זה ללקוחות שלי, ומוסיף להם את עניין האחריות, שאף מוצר אחר לא נותן."

אתה מקדם את המוצר שלנו באדיקות, בסוף עוד יחשבו ששילמנו לך על הראיון הזה.

דקל: "כמו שציינתי, אני הולך עם דנסגלאס עוד לפני שאתם התחלתם. יש בי נאמנות גבוהה למוצרי אמינים וגם לספקים טובים. בתחילת הדרך המקצועית שלנו, כשבארץ אף אחד עוד לא ידע מה זו בניה מתקדמת – הבאנו בתים מארה"ב. לאחר מכן כבר נכנסנו עם השלד של מייטק ועם הדנסגלאס. גולמט היתה החברה הראשונה שהציעה את לוחות הדנסגלאס בשילוב עם פומבורד. זה עובד מצוין, העבודה עצמה מול גולמט מצוינת ויש המון מישוב הדדי, שיתוף של ידע, ייעוץ טכני ותמיכה, ואין שום סיבה להחליף את המוצר או את הספק."

משהו נוסף שכדאי שהקוראים ידעו?

דקל: "כבר הדגשתי. בבניה האיכות נמדדת בזמן, והרבה ממנו. אחריות יצרן על הדנסגלאס לא הגיעה סתם ככלי מכירה, אלא כהסתמכות על עבר מוצלח של המוצר. העובדה שגולמט מכניסה עוד מוצרים ממשפחת הדנסגלאס בהתאמה לייעודים שונים מוכיחה שהמוצר הזה הולך להתפתח פה, ובגדול."

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם