Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שימושים ומחירים של ספוג אקוסטי זול

הדגם הקלאסי הוא ספוג אקוסטי תבנית ביצים בצבע שחר (אפור כהה) המשמש לבידוד מפני רעשים בחדרי סאונד, אולמות אירועים ובתי קפה. הספוג האקוסטי משמש לספיגת רעשים, הפחתת הד ורמה גבוהה של סאונד. את הספוג כדאי למקם בשלב הראשון בתקרה ולאחר מכן באזורים שמאחורי המוניטורים. לטיפול בתדרים נמוכים כדאי להוסיף לוכדי בסים פינתיים. ספוג אקוסטי זול הוא חלק בלתי נפרד מכל חדר חזרות או חדר סאונד מקצועי וביתי. אם אתם נוהגים לנגן או לשמוע מוזיקה המפריעים למנוחת השכנים, עם ספוג אקוסטי זול תצליחו לפתור את הבעיה.

ספוג אקוסטי מחיר למטר – מהו מחיר הוגן?

מחירים של ספוג אקוסטי נקבעים בהתאם לכמות הספוג הדרושה לכם. המחיר נע בין 25 שקלים למטר בעבור דגמים זולים מאוד ועד 190 שקלים למטר בעבור הדגמים היקרים ביותר. המחיר נקבע בהתאם לחומר הגלם שמרכיב את הספוג, איכותו, העובי של הספוג וצורתו. רגע לפני שאתם ממהרים לבחור ספוג אקוסטי מחיר זול כדאי שתדעו שבחלק מהמקרים הדגמים הזולים מכילים פחות חומר בליעה (דבר שהופך אותם פחות יעילים).

קנייה של ספוג אקוסטי תסתיים בהצלחה כאשר תדעו לבחור נכון בספוג המתאים ביותר למטרה. פעמים רבות כדאי יהיה לשלם יותר בעבור כמות קטנה של ספוג אקוסטי איכותית. קניית כמות גדולה של ספוג זול לחיפוי החדר כולו תביא תוצאות פחות טובות מאלו שיושגו עם כמות קטנה של ספוג אקוסטי איכותי עם בליעה אקוסטית רחבת תדר.

באיזה ספוג כדאי לבחור לפרקט?

שימו לב, לא כל ספוג אקוסטי מתאים לשימוש עם פרקט. לא כל מוצרי הבידוד מומלצים לשימוש יחד עם רצפת פרקט. רק בחירה נכונה של ספוג מבודד חום/קור ומפחית רעשים תצליח לספק את רמת הבידוד הדרושה לכם. עבודה נכונה עם חומרי הבידוד חיונית לשמירה על רצפת הפרקט היוקרתית והעדינה.

חברת גולמט מתמחה בפתרונות בידוד ואקוסטיקה. הצוות המקצועי של החברה יודע להציע לכם פתרונות בידוד נכונים ויעילים לכל סוגי המבנים. אם אתם מחפשים לרכוש ספוג מלמין אקוסטי מחיר הוגן לשימוש כשכבת בידוד אקוסטית צרו קשר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ מקצועי 09-95556151.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם