Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בידוד צמר סלעים

הפתרון האולטימטיבי: בידוד צמר סלעים

אחד ההיבטים החשובים בכל מבנה, הוא נושא הבידוד. המטרה של המבנה היא לאפשר לנו לשהות בחלל סגור שבו לא נתמודד עם מזג אוויר לא נעים או רעש מבחוץ, וזו בדיוק מטרתם של אמצעי הבידוד. קיימים כיום פתרונות שונים להתמודדות עם הצורך הזה. אחד הפתרונות הוא שימוש בצמר סלעים. מהם יתרונותיו של חומר זה?

 מהו בידוד ומדוע יש בו צורך?

כאשר אנחנו נכנסים למבנה ושוהים בו פרק זמן מסוים, אנחנו רוצים ליהנות מהיתרונות של שהות במבנה סגור, לרבות ההגנה מפני הרעש ומזג האוויר שבחוץ. מעבר לכך שהשימוש במבנה למטרות השונות – קניות, לימודים, עבודה – נעשה פחות נעים ויעיל כאשר יש רעש מבחוץ אשר מקשה לשהות בבניין, הרי שיש גם היבטים נוספים שבגללם חשוב להקפיד על בנייה איכותית ומבודדת.

היבט אחד למשל הוא חיסכון באנרגיה – מבנים שבהם אין די בידוד טרמי (מפני מזג האוויר) הם כאלה שיעלה בהם צורך רב יותר בבזבוז אנרגיה לשם קירור או חימום החלל.

כמו כן, מבנים שבהם אין די הקפדה על בידוד קולי יהיו כאלה שבשהותנו בהם לא נוכל להימנע מלשמוע מה שקורה בתוך המבנה, בין אם בדירות השכנים ובין אם בחדרים האחרים בבית שלנו, מה שעשוי להפחית את נוחות ואיכות השהות במבנה.

חלק מאיכות הבידוד היא כאמור תוצאה של היבטים שונים בבנייה עצמה, אך יש גם פתרונות נוספים שבאמצעותם ניתן לשדרג את רמת הבידוד הטרמי או האקוסטי של המבנה.

צמר סלעים והשימוש בו למטרת בידוד

צמר סלעים, ממש כמו צמר גפן מתוק, מיוצר על ידי הזרמת אוויר בסיבוב מהיר מאוד. צמר סלעים הוא אחד הפתרונות המוצעים למטרת שמירה על בידוד אקוסטי וטרמי. הוא מעוצב לכדי לוחות קשיחים בהם ניתן להשתמש למטרות שדרוג רמת הבידוד. בנוסף, הוא מסייע להגנה מפני אש.

 

בידוד צמר סלעים תקרה אקוסטית

 

יתרונותיו של צמר סלעים

לצמר סלעים המיוצר בהתאם לתקנים הנדרשים יתרונות שונים, למשל:

  • לוחות צמר סלעים עמידים בפני נזקי ריקבון והתיישנות
  • לוחות צמר סלעים עמידים בפני פטרת, עובש ושרצים
  • לוחות הצמר לא ניזוקים בהשפעת השמש ומידותיהם נשמרות יציבות לאורך שנים
  • קל לעצב את לוחות הצמר לפי הצורך של הלקוח

 

שימושים שונים של צמר סלעים

בשל יתרונותיו, בידוד צמר סלעים הוא פתרון מצוין למרחב הביתי וגם למבנים אחרים הדורשים בידוד. תקרות אקוסטיות צמר סלעים הן עמידות ומחזיקות מעמד זמן רב ללא שינוי לרעה ברמת הבידוד. בנוסף, בידוד צמר סלעים מתאים גם לשימוש בגגות, דוודים ופנלים אקוסטיים, בזכות היותו עמיד לנזקי השמש. הטמפרטורה הגבוהה בה לוחות צמר סלעים יכולים להחזיק מעמד (עד כ-700 מעלות) הופכת אותם ליעילים גם לשימוש בהקשר לבידוד של תנורים גדולים.

צמר סלעים בהתאמה אישית של קבוצת גולמט – לכל מטרה

הזכרנו כבר את יתרונותיו של צמר סלעים לשימוש למטרות בידוד, אך חשוב להזכיר שכל המוצרים השונים המשמשים לחיזוק הבידוד הטרמי או האקוסטי חייבים לעמוד בתקנים מחמירים על מנת להבטיח ללקוח מוצר איכותי, עמיד ובטוח. כאלו הם לוחות צמר הסלעים של קבוצת גולמט, העומדים בתנאי תקן ישראליים ובינלאומיים.

קבוצת גולמט מייבאת ומשווקת חומרי בנייה מתקדמים מזה קרוב לארבעים שנה, והיא מהווה חלוצה בתחום הבידוד בישראל. גם כיום, ממשיכה גולמט להיות חוד החנית של תחום הבידוד בישראל, על ידי מתן שירות איכותי ומקצועי, הקפדה על מוצרים בתקן ובאיכות בלתי מתפשרים ומחירים תחרותיים. כאשר אתם רוכשים מוצר המשווק על ידי קבוצת גולמט, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במוצר איכותי ובטוח, שיזמן לכם שקט נפשי במקום החשוב לכם מכל – הבית או העסק שלכם.

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם