Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תקרות אקוסטיות מעוצבות

כשאמנות פוגשת אקוסטיקה: תקרות אקוסטיות מעוצבות

רעשים שונים יכולים בהחלט להוות מטרד הפוגע באיכות החיים שלנו. אחת הדרכים המועילות ביותר להתמודד עם אותם רעשים ולהשיב את השקט והשלווה לחיינו היא באמצעות תקרות אקוסטיות איכותיות, אותן ניתן למצוא כמובן במגוון עיצובים, כך שתוכלו להתאים אותן בקלות לקו העיצוב הכללי במבנה

מהן תקרות אקוסטיות ולמה צריך אותן?

רעשים שמקורם בסביבה החיצונית או בקומות שמעלינו, יכולים בהחלט לפגוע באיכות החיים שלנו, ולגרום לנו לחפש אחר פתרונות בידוד הרעשים המומלצים ביותר. אחד מהפתרונות הללו הן התקרות האקוסטיות, אשר בעזרת חומרי בידוד איכותיים, המסוגלים לספוג את הצלילים, מצליחות להשיב את השקט לחיינו.

תקרות אקוסטיות הן תקרות המורכבות מחומרי בידוד איכותיים, דוגמת צמר זכוכית וצמר סלעים, באופן התורם למניעה מקסימלית של כניסת צלילים מהסביבה החיצונית. מלבד התרומה למניעת כניסת רעשים חיצוניים, תקרות אקוסטיות מועילות גם בהפיכת הצלילים והרעשים במבנה לברורים ואיכותיים יותר.

אילו יתרונות נוספים יש לתקרות אקוסטיות?

לתקרות אקוסטיות ישנם מספר יתרונות בולטים, אשר הפכו את השימוש בהם לנפוץ במיוחד. בין היתרונות הבולטים של התקרות האקוסטיות נמצאים:

  • יכולת בידוד וספיגת רעשים אולטימטיבית
  • מניעה מקסימלית של תהודה
  • תהליך הרכבה פשוט ומהיר
  •  שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
  •  חומרי בידוד התורמים גם לעמידות בפני אש ולחות

באילו מבנים מומלץ להתקין תקרות אקוסטיות?

התקנת תקרה אקוסטית הפכה בשנים האחרונות למבוקשת במיוחד וזאת בעיקר במבנים הבאים:

  • משרדים
    במהלך העבודה אנחנו משתדלים לשמור על ריכוז מקסימלי, כאשר רעשים מטרידים עלולים רק להפריע לנו. בידוד אקוסטי איכותי, יסייע לשיפור הצלילים בסביבה העסקית ולצמצם רעשים מטרידים.
  • אולפני הקלטות
    תקרה אקוסטית משפיעה לא רק בתחום בידוד רעשים חיצוניים, אלא גם על האקוסטיקה והצלילים במרחב, אלמנט חשוב במיוחד כאשר מדובר באולפני הקלטות.

 

תקרות אקוסטיות מעוצבות

 

תקרות אקוסטיות מעוצבות – כשיופי ופונקציונליות נפגשים

בין אם מדובר במבנה משרדים ובין אם במבנה מגורים, לעיצוב המבנה קיים תפקיד מכריע והשפעה מהותית על התפיסה שלנו את המבנה ויצירת האווירה המתאימה. אחד האלמנטים החשובים בעיצוב המבנים הוא התקרה, המלווה אותנו לאורך כל המבנה ובכל החדרים. כאשר מחפשים פתרונות אקוסטיים למבנה, יש לקחת בחשבון גם כיצד התקרה האקוסטית משתלבת עם קו העיצוב שבחרנו.

כיום, ניתן למצוא מגוון אריחים מעוצבים ומסוגננים, הכוללים אלמנטים אקוסטיים ברמה הגבוהה ביותר, כך שתוכלו לבחור ולהתאים בקלות את האריחים המתאימים לסגנון וקו העיצוב הקיים במבנה. בין סגנונות העיצוב הבולטים והמומלצים ביותר שתוכלו למצוא אצל גולמט, נמצאים:

  • אריחים תלת מימדיים
    אריחים תלת מימדיים, המותקנים על כבלים מהתקרה, באופן הנראה כאילו הם תלויים מהאוויר, מהווים שילוב מיוחד של שמירה ערכים אקוסטיים גבוהים יחד עם עיצוב מרשים וייחודי.
  • תקרה אקוסטית חצי נסתרת
    תקרה אקוסטית חצי נסתרת היא תקרה העשויה מצמר סלעים ובעלת מראה חלק, אותה תוכלו לבחור במגוון צבעים. אחד המאפיינים הבולטים של תקרה אקוסטית חצי נסתרת הוא יכולת החזר אור ופיזור אור מושלמים.
  • תקרת טיח אקוסטי
    במידה ואתם מעוניינים ליצור מראה תקרה אחיד ונקי וללא תפרים, תקרת טיח אקוסטי תהיה הפתרון המושלם עבורכם, כשהיא מספקת אקוסטיקה נהדרת ועיצוב פנים אומנותי.
  • תקרת רשת אקוסטית
    תקרת רשת אקוסטית היא תקרה העשויה ממגשים התלויים באוויר ויוצרים מיסוך אחיד ורציף. תקרה מסוג זה תתאים בעיקר לחללים פתוחים ומסדרונות, והיא אפקטיבית במיוחד למקומות הדורשים סירקולציית אוויר תמידית, הסתרת מערכות צמודות מבנה שונות (מיזוג וחשמל לדוגמה) ועוד.

טיפים שימושיים לבחירת תקרה אקוסטית מעוצבת

במידה ואתם מחפשים תקרות אקוסטיות מעוצבות, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לוודא שאכן עשיתם את הבחירה הנכונה:

  • התאמה לקו העיצוב הכללי
    כאשר בוחרים תקרות אקוסטיות מעוצבות, יש לזכור כי התקרה היא אחד האלמנטים המרכזיים בחלל, המלווה אותנו לאורך כל המבנה והחדרים הפנימיים. לפיכך, חשוב להקפיד על התאמת עיצוב התקרה, הסגנון והצבע הנבחר לקו העיצוב הכללי הקיים בחדר.
  • הדמיה של תקרה אקוסטית
    מאחר והתקרה תופסת שטח נרחב למדי במבנה, לפני שבוחרים תקרות אקוסטיות מעוצבות, כדאי יהיה לבקש לראות הדמיה של הסגנון הנבחר, קטלוג מעוצב וכן מבנים בהם בחרו סגנון הדומה לסגנון המיועד בו אתם מעוניינים.
  • איכותיות
    לצד העיצוב והסגנון, חשוב לזכור כי מדובר בתקרה אשר צריכה למלאת תפקיד חשוב בבידוד אקוסטי ולכן, חשוב להקפיד על בחירת תקרה אקוסטית איכותית, העשויה מהחומרים הטובים ביותר ובעלת יעילות אקוסטית גבוהה.

מה המחיר של תקרה אקוסטית מעוצבת?

אחת השאלות המרכזיות שעולות ברכישת תקרה אקוסטית מעוצבת היא שאלת המחיר כמובן, לה יש השלכות על מסגרת התקציב ועל סוג התקרה האקוסטית המעוצבת שנבחר בסופו של דבר. המחיר של תקרה אקוסטית מעוצבת מושפע ממגוון פרמטרים, דוגמת חומר הייצור, סגנון העיצוב, גודל האריחים ועוד.

כעיקרון, ניתן לומר באופן כללי כי מחירה של תקרה אקוסטית מעוצבת נע בטווח המחירים של עשרות שקלים ומעלה למטר. בכדי לקבל הערכת מחיר מדויקת ולשמוע על הדגמים המומלצים ומחירים מיוחדים, כדאי תמיד להיעזר בצוות המקצועי של גולמט. מלבד המחיר למטר, יש לקחת בחשבון גם את עלויות ההתקנה, הנקבעות בהתאם לשטח המיועד, גובה ההתקנה ומאפיינים נוספים.

היכן רוכשים תקרות אקוסטיות מעוצבות?

תקרות אקוסטיות בכלל ותקרות אקוסטיות מעוצבות בפרט, רוכשים רק במקומות אמינים ומקצועיים בתחום. זאת בכדי לקבל את התמורה המלאה למחיר שתשלמו ולהבטיח לעצמכם ראש שקט ובטוח בכל הקשור לאיכות החומרים ועמידה בתקני הבטיחות הנדרשים. ברכישת תקרה אקוסטית מספק מוכר ובעל מוניטין בתחום, תוכלו לקבל מעטפת שירות נרחבת הכוללת:

  • קטלוג עשיר ונרחב של תקרות אקוסטיות מעוצבות
  • אחריות מלאה על המוצרים
  • שירותי ייעוץ להתאמה מקסימלית של התקרות האקוסטיות למבנה, הן מבחינת המיקום וההתקנה והן מבחינת סגנונות העיצוב.

גולמט – פתרונות האקוסטיקה האיכותיים ביותר

כשזה מגיע לאקוסטיקה ופתרונות בידוד רעשים, חשוב שנבחר בחברה המקצועית והמנוסה ביותר בתחום – גולמט. החברה מציעה מגוון פתרונות אקוסטיקה ובידוד, לרבות תקרות אקוסטיות מעוצבות, כאשר הניסיון והידע של עובדיה מאפשרים להתאים עבורכם תקרות אקוסטיות מעוצבות במגוון סגנונות, ולא פחות חשוב מכך – בעלות יכולות בידוד רעשים אולטימטיביות.

 

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם