Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תקרה אקוסטית שחורה

תקרה אקוסטית שחורה: השדרוג המושלם

תקרות אקוסטיות יוצרות בידוד אקוסטי אולטימטיבי, כאשר לצד תפקידן הפונקציונלי, ניתן להשתמש בהן גם ליצירת אווירה מיוחדת באמצעות שילוב אידיאלי עם קו העיצוב הכללי של המבנה. אז אם אתם מעוניינים ליצור את האווירה המתאימה וליהנות מבידוד אקוסטי אופטימלי, אתם מוזמנים להכיר את התקרה האקוסטית השחורה

מהי תקרה אקוסטית?

תקרה אקוסטית היא תקרה המורכבת מחומרי בידוד איכותיים ובעלי רמת דחיסות גבוהה, כמו צמר סלעים וצמר זכוכית, באופן המאפשר להם ליצור בידוד אקוסטי אופטימלי – הן מבחינת מניעת חדירת רעשים חיצוניים, והן מבחינת שיפור האקוסטיקה ואיכות הצליל במבנה.

תקרה אקוסטית נועדה בעיקר למנוע חדירת רעשים חיצוניים ולשפר את איכות הצליל הפנימית במבנה, אך מלבד תפקידים חשובים ומרכזיים אלו, לתקרה אקוסטית קיימים עוד מספר יתרונות בולטים:

  • תהליך הרכבה פשוט ומהיר
  • שימוש בחומרים בעלי עמידות גבוהה בפני אש ולחות
  • אפשרות לשימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה

תקרת אקוסטית ועיצוב – מה הקשר בין השניים?

לתקרה אקוסטית קיימים מספר תפקידים פונקציונאליים מהותיים. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כי התקרה היא אלמנט מרכזי בכל מבנה, ובהתאם לכך יש להקדיש את תשומת הלב הראויה לעיצוב התקרה האקוסטית, כך שתשתלב היטב עם קו העיצוב הכללי הקיים.

בגולמט תוכלו למצוא מגוון סוגים ודגמים של תקרות אקוסטיות מעוצבות, שתוכלו לבחור בהתאם למסגרת התקציב שלכם והתאמה לקו העיצוב הנבחר (כפי שתוכלו לראות באתר החברה). בין התקרות האקוסטיות המציגות שילוב מנצח של פונקציונאליות ועיצוב נמצאות תקרות אקוסטיות שחורות.

מהם המאפיינים העיקריים של תקרה אקוסטית שחורה?

בין המאפיינים הבולטים של תקרה אקוסטית בצבע שחור נמצאים:

  • החזר אור נמוך
    לצבע השחור קיימים מאפיינים ייחודיים במיוחד בעולמות העיצוב, כאשר אחת התכונות הבולטות שלו היא "בליעת האור", באופן המשפיע הן על העיצוב והן על האווירה במקום.
  • מגוון חומרים
    תקרה אקוסטית בצבע שחור מגיעה במגוון אלמנטים שונים לבחירתכם – תקרת מגשים תלויים העשויים מרשת, תקרת צמר סלעים תלויה, תקרות מתכת, תקרות רשת ועוד.

 

תקרה אקוסטית שחורה

 

היכן מומלץ להתקין תקרה אקוסטית שחורה?

התקנת תקרה אקוסטית בצבע שחור תתאים במיוחד למקומות הבאים:

  • אולמות קולנוע
    אחד השימושים הנפוצים של תקרות אקוסטיות שחורות הוא באולמות קולנוע, בהם נדרש ליצור אווירה אינטימית והחזר אור נמוך. כמו כן, תקרה אקוסטית בצבע שחור מאפשרת הסתרה של כבלים של חשמל, תעלות מיזוג ועוד אביזרים מאחורי האריחים השחורים.
  • בתי קפה ומסעדות
    האווירה האינטימית שיוצרות תקרות אקוסטיות שחורות מתאימה במיוחד לבתי קפה ומסעדות, כאשר בנוסף על כך, תקרה אקוסטית בצבע שחור תורמת גם לאיזון ההמולה והרעש במקומות עמוסים מסוג זה.
  • משרדים
    תקרה אקוסטית שחורה למשרדים היא פתרון מושלם – הן עבור בידוד רעשים והגברת איכות הצליל והשמע בחלל המשרד והן כפתרון עיצובי מקורי וייחודי.

מה המחיר של תקרות אקוסטיות שחורות?

מחירן של תקרות אקוסטיות שחורות תלוי במספר פרמטרים עיקריים, כמו סוג החומר המבודד ממנו עשויה התקרה, רמת הדחיסות, סוג העיצוב, הכמות הנדרשת ועוד. כדי לדעת את העלות של תקרה אקוסטית שחורה צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

מחפשים תקרות אקוסטיות שחורות? הגעתם למקום הנכון!

בחירת תקרה אקוסטית בצבע שחור צריכה להיעשות תוך שקלול מאפייני יעילות ואיכות החומרים יחד עם התאמה מושלמת לעיצוב הקיים בחלל. צוות המומחים של גולמט ישמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי וחוויית שירות יוצאת דופן, עד למציאת הדגם המתאים ביותר לצרכים והמטרות שלכם ולקבלת התוצאות הטובות ביותר.

 

עוד כתבות

תפריט ראשי

הקבוצות שלנו:

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם